Jesteś tutaj: bankingandfinance.pl > Biznes > Zalety własnej firmy

T-Mobile będzie sprzedawał prasę w Internecie

Wpływy sieci komórkowych maleją, ponieważ rynek jest już nasycony. T-Mobile będzie sprzedawał prasę w Internecie Dlatego w walce o klientów operatorzy stawiają na najnowsze smartfony oraz tablety, a także na dostęp do mediów.

Największy operator komórkowy w Polsce pracuje nad aplikacją, która wydatki na kupowane w sieci treści wydawców prasowych, gry czy muzykę będzie doliczać do rachunku za telefon. Szykuje się tym samym do wejścia na rynek płatnych treści w internecie. Z jednej strony mamy AppStore, z drugiej Google Play, ale klienci nie bardzo chcą w ten sposób kupować. Choćby z powodu konieczności udostępniania kart kredytowych.

T-Mobile to kolejny gracz, który planuje wejść na ten rynek. T-Mobile będzie sprzedawał prasę w Internecie Jesienią zadebiutowały Piano Media, słowacka platforma, która sprzedaje dostęp do cyfrowych gazet i magazynów sześciu wydawców, wśród których są Agora, Ringier Axel Springer Polska, Polskapresse czy Polskie Radio. Za 19,90 zł miesięcznie czytelnik ma dostęp do oferty ponad 40 internetowych serwisów.  Lepiej sprawdza się sprzedaż dostępu do wszystkich treści w jednym pakiecie niż oferowanie ich w kawałkach. Powracający czytelnicy odpowiadają już za jedną trzecią wszystkich dokonywanych płatności. Operator wprowadza nowości, w tym na przykład możliwość kupowania dostępu na urządzeniach mobilnych, i namawia do współpracy kolejnych wydawców. T-Mobile będzie sprzedawał prasę w Internecie Rozmowy z wydawcami czekają też T-Mobile, które będzie gotowe z własnym systemem w pierwszej połowie przyszłego roku.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.